úterý 15. ledna 2013

Když zima povolá ledviny a močové cesty

Zima patří k energii vody a voda odpovídá energii ledvin. Tento orgán je celou zimu na vrcholu svých sil, a proto je zranitelný jak chladem, tak naším zacházením s energií, kterou tělu stravou denně dodáváme. Organismus se nyní šetří a regeneruje své síly. Načerpáváme zásoby, které pak na jaře vyraší znovu obnovenou silou.


V zimě pojídáme nejvíce tuků a živočišných produktů. Proto je třeba zařadit i zeleniny, které umožňují tuk lépe zpracovat, například ředkve. Protože zima přirozeně nevyžaduje syrovou zeleninu, používáme ji zřídka. Přednost má vařená kořenová zelenina a nezbytným a nutným zdrojem vitamínů a enzymů je kvašená zelenina, zejména to naše dlouho kvašené zelí ze zeláku. Z obilí je třeba právě teď dát přednost pohance, jáhlům (obojí má jangový charakter), ovesným vločkám či rýži. Luštěniny by měli v zimě tvořit větší část talíře, přičemž častěji zařazujeme fazole azuki, které dodávají ledvinám sílu.

V zimě se všeobecně prodlužuje doba tepelné úpravy. Dělají se dlouhé vývary, čímž teplo zabudováváme spolu s minerály do svého organismu. Také pečení je poměrně častou úpravou. V zimě zkrátka přidáváme tepla, síly, tlaku a prodlužujeme délku přípravy.

Ledviny jsou sídlem vrozené energie, kontrolují vodu v těle a energii při dýchání. Ledviny kontrolují kosti, klouby a jejich kvalita se projevuje také na vlasech. Oslabení ledvin vede k nedostatku sebedůvěry a úzkosti. Hlavním projevem je všeprostupující strach.

Ledvinám škodí nadbytek bílkovin, nadbytek i nedostatek soli a tekutin a také lilkovité rostliny-brambory, rajčata, lilek atd. Nejčastější zátěží je pak jídlo po 18 hodině.
Tolik zkušená Mudr. Strnadelová a makrobiotické principy. Děkuji.

Celík zlatobýl - Solidago virgaurea

Co se týče fytoterapie je velkým pomocníkem pro "úlevu" ledvin Jančův ledvinový čaj. Jde o směs, kde převládá celík zlatobýl, který je , jak název napovídá, pokladem v našem středoevropském bylinářství. Při vážných onemocněních je třeba pít čaj nepřetržitě dva měsíce. Z mých zkušeností postačí týden, nejvýše dva. Ledviny významně pročistí.
Při infekcích močových cest mohu z osobní zkušenosti vyzdvihnout medvědici lékařskou, která odpovědně zastoupila léčbu antibiotiky. Při opětovných laboratorních rozborech zanechala močové cesty zcela prosté infekce. Pan Janča doporučuje odvar 2 minuty vařený a 15 minut luhovaný. Ve třech až čtyřech dávkách max. 1,5litru čaje za den. Na pěším vandru jsem místo "čajování" rozkousala tři až čtyři lístky mědvědice mezi zuby na prášek a zapila- 4xdenně před jídlem. Hlavně před jakýmkoliv užíváním medvědice vždy užít na špičku kulatého nože jedlé sody, aby prostředí v organismu bylo zásadité. Při užívání medvědice může dojít k zácpě, pak je třeba přejít z odvaru na nálev. Droga není vhodná pro těhotné a kojící ženy.
Posledním, ale významným desinfekčním činitelem v oblasti močových cest je lichořeřišnice větší. Nejúčinější je tinktura užívaná 2x-3xdenně do vymizení problémů. Nejdéle však 14 dní.  Mohou ji i děti  a s opatrností i těhotné ženy. Je mírná a přesto účinná...a hlavně, každý si ji může v létě natrhat na zahrádce a "nacpat" do slivovice. Nejlepší je semeno, dále pak květ a list.




4 komentáře:

  1. Chcete prodat své ledviny? nebo hledáte příležitost prodávat svou ledvinu za peníze z důvodu finančního zlomu a nevíte, co dělat, pak nás kontaktujte a my Vám nabídneme dobrou částku pro vaše ledviny. Jmenuji se (doktor Elvis Whyte) jsem Phrenologistka v naší nemocnici, která se specializuje na operaci ledvin a také se zabýváme nákupem a transplantací ledvin, kde žijeme odpovídající dárce. Kontaktní email: doctorelviswhyte@gmail.com nebo whatsapp +2347083629144 pro více informací

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdový životní příběh o mně Miss maria patricial a Dr.Raj v nemocnici Narayana, která prodává jednu z mých ledvin za peníze a on mi zaplatil nějaké peníze ($ 450,000,00usd dolar) množství peněz několik dní před konáním transplantace, používal jsem být velmi chudý a já jsem pro mě těžké jíst, narazil jsem na svědectví o tom, jak ho doktor Raj těžce kompenzoval tím, že mu dala jednu ledvinu jeden ken Sean, který řekl každému, kdo má zájem
    by měl dát soud a vrátit se svědčit, i kopírovat e-mail jako (narayanahealthcare.in@gmail.com) a e-mailem ho za méně než tři hodiny jsem dostal odpověď od lékaře a jsme vyjednali a já jsem odvážný krok s ohledem všechny potřebné dohody, v několika dalších dnech jsem dostal zaplaceno, jak jsme se dohodli oba z nás a datum bylo přijato pro provoz a provozoval na mě zachránit pacienta bez jakýchkoli problémů a mám své peníze na rovnováhu, jsem teď finančně usadit a neváhejte kontaktovat nemocnici (narayanahealthcare.in@gmail.com)
    Můj finanční problém je u konce a jsem šťastný, že teď žiju.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdový životní příběh o mně Miss maria patricial a Dr.Raj v nemocnici Narayana, která prodává jednu z mých ledvin za peníze a on mi zaplatil nějaké peníze ($ 450,000,00usd dolar) množství peněz několik dní před konáním transplantace, používal jsem být velmi chudý a já jsem pro mě těžké jíst, narazil jsem na svědectví o tom, jak ho doktor Raj těžce kompenzoval tím, že mu dala jednu ledvinu jeden ken Sean, který řekl každému, kdo má zájem
    by měl dát soud a vrátit se svědčit, i kopírovat e-mail jako (narayanahealthcare.in@gmail.com) a e-mailem ho za méně než tři hodiny jsem dostal odpověď od lékaře a jsme vyjednali a já jsem odvážný krok s ohledem všechny potřebné dohody, v několika dalších dnech jsem dostal zaplaceno, jak jsme se dohodli oba z nás a datum bylo přijato pro provoz a provozoval na mě zachránit pacienta bez jakýchkoli problémů a mám své peníze na rovnováhu, jsem teď finančně usadit a neváhejte kontaktovat nemocnici (narayanahealthcare.in@gmail.com)
    Můj finanční problém je u konce a jsem šťastný, že teď žiju.

    OdpovědětVymazat

  4. Ahoj všichni
    Jsem zde, abych zveřejnil světu o tom, jak jsem zbohatl po prodeji mého
    ledviny ve Fortisově nemocnici v Indii, předtím byla moje rodina velmi chudá
    do té míry, že si nemůžeme dovolit jednu míli denně. byl jsem
    hledal způsob, jak zmírnit tuto chudobu, dokud jsem se nestretl s doktorem AMEEREM
    kontakt na internetu, kteří souhlasí s nákupem mé ledviny za částku
    520 000 dolarů,
    zaplatil mi polovinu částky, než se operace uskutečnila zde
    Indie a zůstatek mi po operaci dali hotovost, nyní i
    odvážně říkám své rodině a já už nikdy nebudu v životě chudý.
    Poradte, abyste se s ním setkali (fortis.hospital.in@gmail.com)

    OdpovědětVymazat